F I C C I O N S - l'aventura de crear històries
TREBALLS PUBLICATS

L´arribada (Oreo)
Escola La Salut Sabadell (Sabadell)
Inici: La connexió maltesa (Jordi Sierra i Fabra)
Capítol 3:  LA DECISIÓ

Faltaven tres dies per poder decidir-me i dir-li al XaviMadueño(el noi que vaig conèixer en la festa) la meva decisió de si anar-me'n a l'Equador amb ell. Encara estava molt estressada, i per això li vaig demanar ajuda als meus pares per poder decidir-me, em van dir que faci el que més em convingui i que ells em donarien suport en tot el que decideixi, finalment li vaig dir al Xavi que sí que n'hi aniria, però que només un temps perquè no podia deixar el meu treball d'infermeraiper això ens haurien d'anar a viure a Espanya.

El Xavi em va dir que estava d'acord i que li semblava bé, em vaig comprar un viatge d'anada i tornada a l'Equador i vaig demanar unes vacances i em van donar permís d'unmes, amb això tenia més que suficient.

Vaig arribar a l'aeroport,allàels meus pares s'estaven acomiadant de mi i jo els deia que estiguessin tranquils que tornaria. Hi havia 11 hores de viatge així que estaria molt avorrida allà sola. Al costat meu tenia una noia molt guapa, em va caure bé i estàvem parlant, però de sobte l'avió va començar a prendre el vol, com era la primera vegada que estava en un avió estava morta de por, però la meva amiga m'estava ajudant així que ja no tenia tanta por.

Passaven les hores i ja no teníem més tema de conversació així que ens vam adormir unes quantes hores, de sobte s'escolta: "senyors passatgers faltes 5 minuts per aterrar, cordeu-vos el cinturó, ja que n'hi haurà turbulències." Em vaig aixecar i em vaig cordar per seguretat.

En acabarl'aterratge vaig anar a recollir les meves maletes i em vaig dirigir a veure al Xavi,hi era, esperant-me, estava tan guapo com sempre, ens vam mirar i vaig córrer a donar-li una abraçada, m'esperava amb els braços oberts per abraçar-me, ens vam abraçar i estava molt feliç.

Em va portar a la seva casa i vam estar allà tot el mes. Em va ensenyar tota la ciutat on vivíem i ens ho vam passar molt bé.

Va passar molt de pressa elmesaixí queens n'havíem d'anarja a Espanya. Xavi es va acomiadar dels seus pares i ens en vam anar cap a l'aeroport, vam agafar l'avió cap a Espanya, ell estava molt feliç i jo també.

Vam arribar allà ivam anaral pis que ens havíem comprat, vam deixar les maletes i li vaig portar a un restaurant molt bo de Barcelona, va ser una nit màgica i inoblidable.

Al final jo vaig tornar a treballar i ell va fer un curs d'advocat, vam tindre 2 fills un es deia oriol i l'altre Jeremy. Ens vam casar i vam ser molt feliços a Espanya.

Oreo | Inici: La connexió maltesa

Escriu un comentari
Nom
Comentari
Escriu el codi de validació: